15‏/04‏/2011

عروض توب آرت لاجمل عرسان 2011 حصري علي توب آرت



تقدم TOP ART لاجمل عرسان 2011 

عزيزي العميل لا تندهش علي أمكانيات الموديلات التي سوف أطرحها عليك الان بالنسبة لاسعارنا الاقتصادية التي في متناول أيدي الجميع .
 انا شاب مثل باقي الشباب وعارف يعني أية جواز
وعارف كمان إن العريس
 عايز شقة 
وكمان عايز يشطب الشقة
وكمان عايز يفرش الشقة
ولسة كمان مصاريف الفرح وما ادراك وما هي مصاريف الفرح الله يكون بعون الشباب
وحمل تقيل علي الشباب فانا قررت بكل أمانة أن أتعاون مع شباب جيلي وأقدم لة يد العون في حدود مجال عملي دهانات وتصنيع الموبيليات والديكورات
وكمان انا عندي مبدأ وماشي علية من زمان وهو  
 أكسب قليل وبيع أكتر

  فمحدش يقول ياعمي المواصفات دي معقول بالسعر دة  دا أكيد إعلان مثل باقي الاعلانات التي نشاهدها طوال اليوم .

بص يا عم العريس .


أولا. بالنسبة لتشطيب الشقة في بند دهانات حوائط وابواب وشبابيك وديكورات الشقة بالكامل كل الي عايزة من ديورات هيتعمل بازن الله 
والسعر هو  2000 جنية مصري
ثانيا .  عندي غرف نوم خشب زان ومكسية قشرة قرو 
           مكونة من 
            دولاب 6 دلفة 
             عدد 2 كمودينو 
                                عدد 1 سرير 150 * 190         
            عدد 1 سراحة  
                         عدد 1 كرسي للسراحة     
                                 عدد 1  شماعة للملابس شيك جدا 
اللون حسب طلب  العريس والعروسة جميع الالوان موجودة لدينا 
يعني  هتجيب عروستك وتيجي تتفضلوا عندي تشربوا الحاجة الساقعة وتختاروا الغرفة الي تعجبكم وتشوفها علي الخشب الاول بدون دهانات وتتفرج علي الخامة 
وتختار لون وانا هنفذ  المطلوب 
أسعار تبدأ من 7000 جنية مصري

ثالثا / أنتريهات تبدأ من 4000 جنية مصري 

رابعا نيش - تربيزة سفرة - عدد 8 كرسي
                            أسعار تبدأ من 5000 جنية مصري                           













وفي النهاية 
تحياتي لكم جميعا وربنا يوفق كل انسان في تحقيق احلامة 





تحياتي 
هاني عشم 





عروض توب آرت لاجمل عرسان 2011 حصري علي توب آرت Rating: 4.5 Diposkan Oleh: neno

0 التعليقات:

المساهمون